phone: +420 776 223 443
e-mail: support@londoncreative.co.uk

Tuesday, April 10, 2012

Sg Dua!!Another Revamp!!




Ini merupakan RBW di Sg. Dua yang dalam proses untuk di baik pulih..
Ownernya dah hampir berputus asa setelah hampir 2 tahun RBW tidak menjanjikan apa..
Walaupun ada burung walet yang masuk bermain dan menginap pada mulanya, kemudian segalanya hilang bagaikan sekelip mata entah ke mana.
Setelah di amati betul, terdapat banyak perkara yang perlu di perbaiki oleh owner RBW ini..
Ibarat seperti membuat RBW yang baru..tetapi tidak mengapa setelah berbincang, hanya beberapa perkara penting yang perlu di ubahsuai, selebihnya masih boleh diguna pakai. Terkejut saya melihatnya pada awal mula2 masuk..Dengan design yang serba tidak kena, penggunaan kayu meranti merah yang kononnya lebih baik akhirnya hanya menjadikan kayu itu berkulat malah reput.
Kayu meranti yang di ambil trus dari hutan dan kemudian di belah dan dipotong menjadi saiz 2x5, kononnya dinyatakan oleh CONsultant sebelumnya amat baik dan bagus, tapi tidak ke mana, malah menyebabkan owner terpaksa mengeluarkan belanja yang lebih lagi bagi menggantikan kesemua kayunya.
Selain itu, tatacara susunan speaker dan penggunaan alatan yang tidak bertepatan juga menjadi faktor kurang berhasilnya RBW ini. Jadi, beberapa pengubahsuaian perlu di lakukan dan telah pun dimaklumkan kepada owner. Nantikan perkembangan seterusnya kelak.
TQ

0 comments: